Audit

Bereik succes door het opstellen van een marketingplan!

Meer groei en omzet bereiken!

Een strategie opstellen die niet enkel vandaag, maar ook voor een langere tijd succes oplevert. Dat is de kracht van een marketingplan. Het is belangrijk om specifiek te gaan kijken naar jouw bedrijf en de doelstellingen die jullie vooropstellen. Marketing geeft je een mix van verschillende tools die je kan inzetten maar voor welke doelen zet je best welke kanalen in? Ook je doelgroep is niet onbelangrijk, op welke kanalen zitten zij? Waarin zijn zij geïnteresseerd?

Een marketingplan is niet meer om over te twijfelen, wie wil er nu niet meer groei en omzet bereiken?

Wat is een audit? Hoe gaat het in zijn werk?

Precies weten waar je staat en waar je naartoe wil met je bedrijf, dat is de basis van een marketingplan. We geven een opsomming van de doelstellingen die jullie willen bereiken met daarbij de kanalen waarop jullie deze doelen kunnen verwezenlijken. Doelen zoals meer bekendheid, verhaal delen met de community, lead verhogen en converteren zijn niet nieuw voor ons. Met een auditgeven we je alle tools om je prospects om te vormen naar nieuwe klanten en nieuwe potentiële klanten te bereiken. Om te weten hoe je dit praktisch aanpakt, kan je beroep doen op Swift!

De onderdelen van onze audit

Stand van zaken

We kijken objectief naar de huidige situatie van uw bedrijf. Daarbij worden ook alle sterktes, zwaktes, valkuilen en opportuniteiten uitgewerkt.

Concurrentie

Wie is de concurrentie en hoe pakken zij hun marketing aan? Hoe kunnen we ons onderscheiden van de concurrentie en met welke positieve aspecten van hun marketing dienen we rekening mee te houden.

Advies

Op welke punten zijn jullie al goed bezig, maar vooral op welke punten zijn er nog mogelijkheden tot verbetering. Er wordt een advies opgesteld om de groeimogelijkheden te bespreken en welke aspecten tot nu to nog onbenut waren gebleven.

Implementatie

We bekijken de marketingmix voor uw bedrijf en gaan na op welke aspecten we veranderingen zouden doorvoeren. Dit doen we op basis van het See-Think-Do-Care-model. Daarbij wordt ook een frequentieplan opgesteld met een bijbehorend budgetplan.

De onderdelen van onze audit

Stand van zaken

We kijken objectief naar de huidige situatie van uw bedrijf. Daarbij worden ook alle sterktes, zwaktes, valkuilen en opportuniteiten uitgewerkt.

Concurrentie

Wie is de concurrentie en hoe pakken zij hun marketing aan? Hoe kunnen we ons onderscheiden van de concurrentie en met welke positieve aspecten van hun marketing dienen we rekening mee te houden.

Advies

Op welke punten zijn jullie al goed bezig, maar vooral op welke punten zijn er nog mogelijkheden tot verbetering. Er wordt een advies opgesteld om de groeimogelijkheden te bespreken en welke aspecten tot nu toe nog onbenut waren gebleven.

Implementatie

We bekijken de marketingmix voor uw bedrijf en gaan na op welke aspecten we veranderingen zouden doorvoeren. Dit doen we op basis van het See-Think-Do-Care-model. Daarbij wordt ook een frequentieplan opgesteld met een bijbehorend budgetplan.

Ik heb een marketingplan, wat nu?

Alle marketingmogelijkheden, online en offline, stellen we aan jou voor in een gestructureerd marketingplan. Bij Swift helpen we je graag om deze doelen ook werkelijk te bereiken. We hebben in-house alle mogelijkheden om je marketingplan uit te werken.

We reiken onze hand alvast uit om samen in zee te gaan. Ben jij klaar voor een Swift avontuur?

Daniel swift logo

Ontdek de voordelen van een audit bij Swift

Let's do this!