Resources

De kracht van getuigenissen

De kracht van getuigenissen

Waarom zou iemand jou geloven als je zelf beweert dat jouw product of oplossing het beste is. Zou je ooit anders beweren? Het spreekt dan ook voor zich dat de kans klein is dat mensen je onmiddellijk geloven. Wat dan wel de manier is om geloofwaardig over te komen? Testimonials! 

Video afspelen

Klanten overtuigen op een geloofwaardige manier

Tevreden klanten voor de lens krijgen en ze laten vertellen waarom ze tevreden zijn, zo overtuig je prospects die nog een mini-zetje nodig hebben. Getuigenissen kun je zelf en goedkoop aanpakken door de smartphone te nemen en een vraag te stellen aan een klant, maar het kan ook professioneler. Wil je een degelijke case maken, die meer de kwaliteit weerspiegelt waar je als bedrijf voor staat, dan neem je beter een externe partij onder de arm. Een bijkomende troef is dan ook dat je niet zelf om je testimonial moet gaan vragen. Een derde partij vraagt in jouw plaats om een review, wat minder smekend over komt en zorgt voor meer geloofwaardige reacties. 

“Getuigenissen zorgen voor dat extra stukje geloofwaardigheid dat de mensen nodig hebben.”

Extra exposure voor je klanten

Voor Fregiric, een kwalitatief bedrijf in koel- en aircotechnieken nemen wij de getuigenissen voor onze rekening. We gaan ter plaatse, stellen de klant helemaal gerust en maken er een win-win van. Wan ook de klant en zijn toestellen komen immers in beeld. Slim, want op die manier is de klant ook meer bereid van om te werken en delen ze het achteraf. 

Zelf aan de slag met getuigenissen?

Wil jij ook getuigenissen inzetten om de troeven van jouw producten of diensten te belichten, dan helpen we je daar super graag bij. Neem contact met ons op en we bespreken het samen.