Waarom kiezen voor een agency?

Af en toe krijgen we als agency de vraag waar onze meerwaarde zit, eraan toevoegend dat een agency toch duur is. Iemand in loondienst, dat is toch beter? 

Video afspelen

Medewerkers met focus op je bedrijf

We begrijpen de vraag. Want bij een werknemer die je in dienst hebt, heb je het gevoel dat je deze kan kneden. Je gaat er vanuit dat een werknemer een ambassadeur is van je bedrijf en iemand die voortdurend de focus heeft op jouw belangen en wat jij doet. Maar, er is ook een andere kant aan het verhaal … 

Doe je een beroep op een agency, dan haal je het gezamenlijke talent en de skills van heel wat creatives in huis.

Reken op specialisten

Doe je een beroep op een agency, dan haal je het gezamenlijke talent en de skills van heel wat creatives in huis. Zo trek je eigenlijk een heel team aan van specialisten die thuis zijn in hun vakdomein. Elk agency heeft experten die een specifiek onderdeel beheersen, denk maar aan video, social media beheer, websites, SEO, SEA, social media, ads en ga zo maar door: een agency heeft de juiste specialist in huis. Stuk voor stuk zijn het cruciale elementen van je marketing die je maar beter aan specialisten overlaat. Al deze zaken kunnen onmogelijk tot in de puntjes opgevolgd en uitgevoerd worden door één persoon. 

Wat wij als agency voor je kunnen betekenen?

Ben je benieuwd naar de expertises die we bij Swift in huis hebben? Of wil je eens luisteren naar welke output wij je kunnen geven voor de kost van één interne medewerker? Dan moeten we zeker eens praten, je zult ongetwijfeld versteld staan wat er allemaal kan. 

bal swift