Blulinc

Meertalige lancering van een grote ‘Smart Charging’ speler.

Blulinc ontwikkelt innovatieve laadoplossingen voor thuis en onderweg. Makkelijk te beheren zonder administratief gedoe, voor zowel werkgever als werknemer. Na een positieve eerdere samenwerking, contacteerde Blulinc het team van Swift voor een digitaal content plan. 

Met Swift hebben we een na een grondige denkoefening en uitwerking van de volledige buyer journey voor elke doelgroep, een frisse meertalige website, animatievideo en volledige social media planning op poten gezet.

Meertalige website

Als er veel ideeën en veel content op de website kan, is het een uitdaging om alles vindbaar te houden voor de verschillende eindgebruikers. Na een goede denkoefening hebben we een overzichtelijk webplatform kunnen neerzetten waarop zeer veel informatie staat dat je op een overzichtelijke manier kan terugvinden.

Video marketing

Als onderdeel van de buyer journey, omschreven we met Swift welke videocontent in welke fase van beslissingsvorming belangrijk is voor Blulinc. Zo ontwikkelden we een meertalige animatievideo en werkte Blulinc getuigenissen en een corporate video uit met onze ondersteuning. We plannen ook nog om FAQ-video’s uit te werken om klanten na aankoop te blijven servicen.

Play Video
Play Video
Play Video

Social media

Als nieuwe speler is social media inzetten niet makkelijk. Wij ondersteunen Blulinc bij het uitrollen van hun Social Media plan zodat zij op termijn zelf intern verder kunnen.

Het resultaat?

Blulinc is er na een intense opstartperiode klaar voor om online te scoren dankzij online visibiliteit die de professionaliteit van het bedrijf onderstreept. We helpen Blulinc graag met verdere visuele uitingen en strategische online content.

bal swift
[block id="36378"]
small_c_popup.png
[block id="35313"]
[block id="35178"]
[block id="35149"]
[block id="35328"]
[block id="34862"]