Where you belong?

Sleutelvraag

Hoe profileer je je Boven de Massa?

Video afspelen

Don't be a Grijze muis.

STAP 1 // De basis

Je hebt een fantastisch product? Je levert een topservice? Je klanten zijn koning(in)en? Dit zijn noodzakelijke vereisten om je tussen de grijze muizen te mogen begeven. Zonder deze ingesteldheid kom je nergens. Dit zijn geen troeven of USP’s.

STAP 2 // Het onderscheidend vermogen

Heb je een solide basis? Dan kan je aan je imago werken! Nu is het belangrijk om de kanalen die ter beschikking zijn, optimaal in te zetten. Hoe bereik jij je ultieme doelgroep op een onderscheidende manier? Dat onderzoekt Swift voor jou!

Welke kanalen zet je best in?

Experts aan het woord!

Met Boven de Massa bespreken we met welke kanalen je je doelgroep het best bereikt, en op welke manier.

Daarvoor laten we per kanaal een expert aan het woord!

De experts?

Stefan De Cuyper

Drukwerk

Wini Symoens

Addressable TV

Anthony Kisters

Radio ads

Daniel Moereels

Web visibiliteit

Lex Schröer

Promotieartikelen

#1

Print is not dead!

In deze aflevering van Boven de Massa vertelt print expert Stefan De Cuyper ons alles over de plek van print in je marketingverhaal.

Wat kom je te weten?

#2

Adverteren op TV?

Met televisie bereik je je doelgroep op een ontspannen moment, in de woonkamer. Wini Symoens van DPG Media vertelt ons in deze aflevering van Boven de Massa hoe je via televisie jouw specifieke doelgroep kan gaan targeten.

Wat kom je te weten?

#3

Een radiospot inzetten?

Anthony Kisters van DPG Media weet alles over radiospots en het bereik dat je ermee kan halen. Hij vertelt ons in deze aflevering hoe je Boven de Massa uit kan komen via de radio! 

Wat kom je te weten?

#4

De rol van web?

Alle wegen lijken te leiden naar Rome. Bijna elke campagne, via welk kanaal dan ook, leidt uiteindelijk naar een website. Daniel Moereels van Swift vertelt ons in deze aflevering hoe je website dé belangrijkste schakel is in een campagne als je je Boven de Massa wil profileren.

Wat kom je te weten?

#5

Promotieartikelen, relatiegeschenken & werkkledij.

In deze aflevering van Boven de Massa vertelt Lex Schröer van L’Exsellent ons hoe je met behulp van promotieartikelen, relatiegeschenken en werkkledij op een slimme manier tot in de woonkamer van de prospect kan raken!

Wat kom je te weten?

Ook Boven de Massa uitkomen?

Laat ons samen eens kijken welke tools jij best kan inzetten!