Hey ,

De typische maartse buien en aprilse grillen hielden ons nog even tegen om ten volle te genieten van de lente. En dat is niet per se slecht nieuws, want bij slecht weer kijken we al wat meer naar de televisie en dus ook – willen of niet – naar de reclame.

 

Wie dacht dat in 2023 iedereen dezelfde reclameboodschappen te zien krijgt, die zit er grandioos naast. Tegenwoordig kan het prima zijn dat jij naar reclame voor veranda’s kijkt en jouw buurman diezelfde advertentie nooit te zien krijgt. Hoe dat komt? Adressable tv.

 

Dit format maakt het mogelijk te targetten op jouw specifieke doelgroep.

Én garandeert een boost voor je credibiliteit en je naamsbekendheid.

 

 

Interessant? Ik dacht het wel!

Voor onze eerste aflevering van Boven De Massa sprak ik met Wini Symoens van DPG Media die alles weet over targetten via televisie.

Veel kijkplezier!

 

Groeten,

 

 

 

Michaël

ImmoPoint Tv campagne

Voor Immo Point maakten we zo’n advertentiecampagne die werd getarget met adressable tv. Om hun bereik te vergroten én hun nieuwe VIP-formule te ondersteunen, gingen we aan de slag. Nog geen twee weken later verscheen deze video in de huiskamers van koopkrachtige Vlamingen.

Swift Nieuws - Talent trekker

Ons kantoor op de Noorderlaan onderging een pittige metamorfose. De muren gingen er letterlijk uit. Eigenhandig verbouwden we het aangelegen pand. Bloed zweet en tranen, breekwerken en stof incluis, maar het resultaat mag er zijn! Een kantoorruimte twee keer zo groot en helemaal naar onze goesting. Twee keer meer ruimte voor ons team dat ondertussen al uit 8 Swifties bestaat. En ook een gloednieuwe opnamestudio voor al jouw creatieve uitspattingen, podcasts en multicam-opnames.

Houdt van: Katten & bollekes  

Houdt niet van: Wespen & pikant eten

 

Na haar diploma Communictiemanagement begon het voor Candy nog maar pas. Met volle goesting startte ze in 2021 aan haar volgende bacheloropleiding om haar passie in design en branding na te jagen. Van eentonig werk (en wespen) gaan haar haren rechtop staan. Op zoek naar een down-to-earth stageplek met veel inhouse kennis en een goeie portie variatie belandde ze bij… Swift, waar anders? 🙂

Houdt van: Lezen & sport

Houdt niet van: Openbaar vervoer

 

Fikrat zit in zijn laatste jaar IBM en heeft grote ambities. Wat hij al geleerd heeft tijdens zijn stage? Veel zelfstandig werken en vooruit plannen. Belangrijke skills als je straks bij een internationaal bedrijf wil beginnen. Fikrat werkt aan ons eigen Swift socialmediaplan en leert data in Looker Studio implementeren, en dat bevalt hem prima. Als je binnenkort een leuke post op onze socials ziet verschijnen, dan komt die misschien rechtstreeks van Fikrats hand!