Eventjes uitpakken!

Bekijk het geweldige werk dat we voor onze klanten hebben uitgevoerd.

Case with Gold.H03.2k

Dit is onze crème de la crème!

Dagelijks knutselen we aan fantastische projecten om KMO’s meer visibiliteit en credibiliteit te geven. Graag stellen we enkele projecten voor die ons een fier gevoel opleveren. Projecten die niet alleen onze klant vooruithielpen, maar ons ook een knoopje bovenaan ons hemd doen openen.

Samen naar grotere hoogtes

Sinds enkele jaren behoren we trots tot de Schindler familie. We mochten al ondersteuning bieden bij de creatie van verschillende video’s, hun nieuwe website én een QR-code platform voor liftdossiers in de Benelux!

Van visual identity tot online lancering

Bij successmind ligt de focus op het ontgrendelen van jouw potentieel, om vervolgens voldoening en succes te kunnen bereiken. Swift is vanaf het begin betrokken bij de online ontwikkeling en lancering van successmind.

Positieve communicatie over maatschappelijk gevoelige info

Aster zet zich in voor de energievraagstukken van sociale huurders in Vlaanderen. Heldere en gevoelige communicatie is daarbij cruciaal. En daarvoor rekent Aster op… Swift! In deze case bespreken we een selectie uit de leuke projecten die we al voor Aster mochten uitvoeren.

"Als je belang hecht aan menselijke communicatie, zou ik een samenwerking met Swift zeker aanraden!"

Sven Van Elst
Algemeen directeur
Aster

"We kregen veel extra sollicitaties dankzij de vacature-
campagne die Swift voor ons heeft opgezet!"

"We kregen veel extra sollicitaties dankzij de vacaturecampagne die Swift voor ons heeft opgezet!"

Joëlle Van Cantfort
HR verantwoordelijke
Remotive

Internationale topcontent voor een beurs

Sinds we met Swift in ‘no time’ een professionele corporate movie creëerden voor Altrea, mogen we hen ook ondersteunen bij grafische uitwerkingen voor hun online en offline marketing.

Explainer en website voor nieuwe rekentool TCO-GO!

Dragintra rekende op Swift voor de ontwikkeling van een explainer video én de website voor hun online rekentool TCO-GO. Met die tool krijgen jij en je medewerkers een realistisch en volledig overzicht van de wagens die beschikbaar zijn binnen hun budget. 

Creatieve campagnes voor een uniek vastgoednetwerk

Lucide kiest voor betaalbare en kwalitatief hoogstaande verlichting. Geregeld ontwikkelen ze een nieuwe lijn in hun aanbod, waarmee ze online sterk uitpakken. Voor hun social media video’s over de bestaande en nieuwe productlijnen, doet Lucide beroep op Swift.

Creatieve campagnes voor een uniek vastgoednetwerk

Immo Point wil niet de zoveelste in de rij zijn en kiest daarom voor creativiteit, humor en geloofwaardigheid. Samen stellen we zowel tijdsgebonden campagnes als strategische content voor langetermijn marketing in nauw overleg op.

Hedendaagse marketing voor uitbater van assistentiewoningen

Paloma is een erkende uitbater van assistentiewoningen in Vlaanderen. Met hun betaalbaar en hedendaags woonconcept veranderen ze de hele sector. Bij dit hedendaags concept hoort… hedendaagse marketing. 

Duidelijke communicatie voor interne veranderingen

Voor het communiceren van een intern veranderingstraject, creëerden we een kleurrijke animatievideo die perfect aansluit bij de nieuwe huisstijl van Ferm. In deze case geven we ook een blik achter de schermen van Swift!

Opvallende videocontent om prospects te overtuigen

Omdat de concurrentie – zeker in de energiesector – groot is, vroeg Ensys aan Swift om videocontent te creëren waarmee ze opvallen in de massa en geloofwaardig overkomen. Wij hebben 4 types videocontent aangeraden en uitgewerkt.

Meertalige lancering van een grote ‘Smart Charging’ speler

Met Swift hebben we een na een grondige denkoefening en uitwerking van de volledige buyer journey voor elke doelgroep, een frisse meertalige website, animatievideo en volledige social media planning op poten gezet.

Interactiviteit voor een vlotte check-in

In Antwerpen centrum kan je stijlvol overnachten bij The Ash. Omdat je als reiziger of citytripper soms op een nachtelijk uur aankomt, willen ze bij The Ash de check-in procedure zo eenvoudig en gebruiksvriendelijk mogelijk maken. Met dit vraagstuk kwamen ze tot bij Swift.

Positieve campagne om nieuwe leerkrachten aan te trekken

De job als leerkracht komt de laatste jaren te vaak negatief in de media. Samen met een aantal gepassioneerde leerkrachten bieden we via positieve boodschappen een tegengewicht en belichten we de troeven van de job als leerkracht.

Contentstrategie om nieuwe markten te betreden.

De perceptie voor inzetbaarheid van de producten van Copackr was eerder beperkt tot bepaalde markten. Daarom vroeg Copackr aan Swift om nieuwe afzetmarkten te benaderen. We herbekeken de volledige buyer journey om in elke fase van beslissingsvorming impact te maken en de buitenwereld te inspireren.