Paloma is een erkende uitbater van assistentiewoningen in Vlaanderen. Met hun betaalbaar en hedendaags woonconcept veranderen ze de hele sector. Voor bestuurder Marc Driesen moet het gedaan zijn met dure servicekosten voor diensten die je niet nodig hebt. Bij dit hedendaags concept hoort… hedendaagse marketing. Daarvoor doet Marc al jaren een beroep op Swift.
Branding en website
Paloma is een nieuwe speler. Dat wil dus ook zeggen dat we mee ‘from scratch’ mochten beginnen. En dat doen we het liefst. We creëerden een frisse, hedendaagse en professionele huisstijl voor web, video en grafische uitwerkingen.
Op basis van de visie van bestuurder Marc creëerden we een allesomvattende website, die tot op de dag van vandaag continu wordt bijgewerkt. Dat doen we onder een flex-samenwerking.
Explainer Video
Een hedendaags, baanbrekend concept? Dat leg je het eenvoudigst uit met een explainer animatie. We creëerden deze ‘in the face’ video om een schokeffect te creëren. Paloma wilt met deze video duidelijk opvallen, tegen de schenen stampen van de sector en vernieuwen.
Drukwerk
Ook voor de grafische ontwerpen en het drukken van het drukwerk doet Paloma een beroep op Swift. We creëerden ondertussen al offertemappen, visitekaartjes, dienstenfiches en meer, steeds binnen de frisse huisstijl van Paloma.
Het resultaat?
Paloma is aan een sterke opmars bezig. Hun succes kan je verklaren door hun baanbrekende aanpak en hedendaagse visie op de sector van assistentiewoningen. Maar we onderschatten zeker ook de kracht van professionele marketingtools niet, die bestuurder Marc Driesen dagelijks ondersteunen bij de overtuiging van nieuwe entiteiten om zich te laten begeleiden door Paloma.