Aesthetic Solutions

Beste Ingrid en Blerina, ter opvolging van onze bespreking om jullie bedrijf niet alleen fysiek maar ook online te laten groeien, vind je hieronder ons gefaseerd voorstel terug. Laat ons samen even de tijd nemen om door het prijsvoorstel te gaan wanneer dat past.

Vormgeving en look & feel zijn belachelijk belangrijk.

Zéker in jullie markt.

Maar daarnaast ligt onze focus op cijfers. Leads en verkoop genereren. 

Alles ineens doen, dat is niet aan te raden.

Alles gefaseerd en tegen gisteren uitvoeren, wél 😉


Hieronder de fases die wij zouden volgen.

Het is heel erg handig om de extra vereisten van de webshop alvast te kennen. Dit is geen standaard implementatie, maar wel een haalbare kaart. We gaan niet voor een basic webshop, maar voor een moderne implementatie zoals bij Bol.com (en volgens jullie aanwijzingen uit het documentje).

Nu is de basis bijna gelegd.

Online identiteit betekent ook een online gezicht.

 

Video is dan onmisbaar.

De basis is nu gelegd om uit te rollen naar de buitenwereld.

Dit pakken we groots en feestelijk aan.

Na de ‘release’ blijven we consequent content creëren en posten.

 

Hiervoor houden we 3-maandelijks een content planning meeting.

Van blogposts tot video’s tot ‘behind the scenes’, we maken wat rendeert.

We werken volgens onderstaand principe. We maken ijzersterke content (blogs, video, foto, …) op maat van de doelgroep. Die zetten we in via social media kanalen om ze te leiden naar landing pages.

 

 

Alle wegen leiden uiteindelijk naar een call to action. We converteren op die landing pages, naar verkoop / inschrijving. En die verkoop / inschrijving synchroniseren we met jullie ERP.

Let’s do this.

Laten we van jullie online beleving een swift experience maken!

Wij zijn er klaar voor.


Swift.