Het familiebedrijf Tegeloutlet zet in op videomarketing. En dat doen ze meteen goed. Ze schakelden Swift in voor een opvallende spot waarin zowel live beelden, fotomateriaal én animatie verwerkt werden.
De USP’s ‘degelijkheid’ en ‘afkuisbaarheid’ van keramische tegels duidelijk onder de aandacht brengen.
Het familiebedrijf Tegeloutlet zet in op videomarketing. En dat doen ze meteen goed. Ze schakelden Swift in voor een opvallende spot waarin zowel live beelden, fotomateriaal én animatie verwerkt werden.
De USP’s ‘degelijkheid’ en ‘afkuisbaarheid’ van keramische tegels duidelijk onder de aandacht brengen.
De uitdaging? Een mooie mix maken van verschillende mediaformaten. Tegeloutlet beschikte alvast over een fijn logo met een tegeltje als mascotte. Die mocht als acteur figureren in de video.
Natuurlijk filmden we ook live beelden. Deze wisselden we af met fotomateriaal van interieur inspiraties.
We creëerden een leuke boodschap, verwerkten alle nodige info en bleven netjes binnen 25 seconden, zoals gevraagd voor dit televisieformat.
Wanneer je reclame uitzendt via addressable tv, zend je de publispot niet uit naar iedereen. Op basis van vooropgestelde criteria, zoals leeftijdscategorie, locatie en / of interesses bereik je een specifieke doelgroep die interessant is voor jouw bedrijf.
Tegeloutlet zet in op eigenaars van huizen, tussen 25 en 57 jaar oud, in een straal van 10 km rond de filialen.
Pretty specific, huh?