Email marketing

Onmisbaar in jouw funnels.

Je prospects en klanten bereiken? Dat doe je niet alleen met social media en advertenties. Een onmisbaar onderdeel van je online funnel is email marketing

Goed geschreven, waardevolle e-mails zorgen voor herkenbaarheid en geloofwaardigheid.

Email Marketing
kandidaat vacature sollicitatie

Waarom e-mail funnels bouwen?

Of je nu nieuwe klanten zoekt, of je bestaande klanten voldoende service wil bieden: e-mails zijn altijd nuttig. In elke fase van de customer journey is het interessant om content op maat te bieden.

"3 mails per dag, is dat oké?"

Nee.

Hoe interessant je aanbod ook is, je prospects en klanten krijgen liever wekelijks 1 waardevolle mail, dan 7 inhoudloze spam mails.  

Let dus op met funnels die té actief zijn en té frequent je doelgroep gaan benaderen. Als je te vaak ‘spamt’, beland je binnen de kortste keren op de blacklist en kom je niet meer in het Postvak In terecht. 

Hoe e-mail marketing succesvol inzetten?

Wanneer we inzetten op e-mail marketing, gaan we steeds als volgt te werk:

#1

Strategisch plan

Tijdens een eerste gesprek polsen we naar jouw bedrijfscultuur en waar emails zich bevinden in jouw customer journeyOp basis van de informatie die we uit het strategisch gesprek halen, gaan we aan de slag om de mailcampagne op te zetten. 

Strategisch Gesprek Bedrijfsvideo
emailmarketing

#2

Opbouw funnel

We visualiseren de volledige funnel en stellen deze helemaal op punt zodat we aan de hand van specifieke parameters en criteria bepaalde mails uitsturen. Dit alles binnen jouw huisstijl en jouw communicatiestijl.

#3

Uitsturen!

Van zodra de hele funnel op punt staat, beginnen we eraan! We sturen de mails uit volgens plan en volgen op wat de resultaten zijn. Zo nodig sturen we bij om de resultaten te maximaliseren.

Samen een plan uitwerken?