
#1
Startbabbel
Tijdens een eerste gesprek luisteren we naar jou om te bepalen welke richtingĀ je wil uitgaan met je branding. We bepalen jouw doelpubliek en de belangen van de uitstraling van jouw bedrijf.
Logo en branding komen overal terug in jouw communicatie. Op je visitekaartje, je website, een brochure, offertes en facturen en alle andere mogelijke communicatie die je je maar kan bedenken. Dat logo moet dus onderscheidend zijn van je concurrenten, maar vooral ook aantrekkelijk en herkenbaar. Het is dus belangrijk om een branding te creƫren die je zowel online als offline sterk in zijn schoenen staat.
Klanten kan je al deels overtuigen met je visuele identiteit.
Met een logo is het belangrijk om snel en efficiĆ«nt de kern van jouw bedrijf naar voren te brengen. Alle aspecten van dit logo zorgen daar mee voor. Denk maar aan lettertype, kleur, vorm,… Met dit sterke logo kan je professioneel en duidelijk communiceren naar jouw klanten toe. Het wekt vertrouwen en zorgt voor coherentie in al jouw communicatie.
Tijdens een eerste gesprek luisteren we naar jou om te bepalen welke richtingĀ je wil uitgaan met je branding. We bepalen jouw doelpubliek en de belangen van de uitstraling van jouw bedrijf.
We starten met een ruw idee op basis van het concept en de startbabbel die we hebben gehad. Dit gaan we verder uitwerken tot enkele logo-voorstellen om zo de richting uit te stippelen van de branding.
Op basis van de eerste voorstellen en de feedback die daarop gekomen is, werken we het finale ontwerp uit van jouw logo. We werken ook een volledige brand guide uit om in de toekomst ook consistent te communiceren met jouw bedrijf.
Intussen hebben we een prachtig logo dat de duidelijkheid en herkenbaarheid geeft aan jouw bedrijf. Belangrijk is dat je het nu correct gaat inzetten. We helpen je bij het uitwerken van drukwerk zoals visitekaartjes of flyers, maar kunnen dit ook implementeren in jouw vernieuwde website.